Avatar billede mathilda Nybegynder
05. juli 2010 - 11:11 Der er 4 kommentarer

hvor skal dllcachen ligge

hej  eksperten

jeg  har  XP sp3

jeg  forsøgte  at  køre    sfc /scannow    og blev  gjort  opmærksom  på  at  der  skulle kopieres  filer  til  dllcachen.

i  den forbindelse  opdagede jeg  at jeg kun har  dllcache i:
C:\windows\LastGood\system32\dllcache

Der skal vel være dllcache andre  steder? kan jeg genskabe den  manuelt?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juli 2010 - 11:23 #1
CDèn skal sidde i, når du scanner, windows kopierer selv til det rigtige bibliotek.
16. august 2010 - 16:58 #2
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede mathilda Nybegynder
01. januar 2011 - 12:02 #3
Peet-49
tak, - læg det som svar
Avatar billede mathilda Nybegynder
01. januar 2011 - 12:03 #4
Peet-49
tak, - læg det som svar