Avatar billede snakeeye Nybegynder
07. juli 2010 - 10:53 Der er 3 kommentarer

Adobe Acrobat Professional 6

Hej

Jeg har et problem når jeg skal se et bestemt pdf dokument. Dokumentet består af et stort billede som er blevet scannet ind. Men når jeg åbner dokumentet med Adobe Acrobat Pro 6 vises en grå baggrund, og hvis jeg scoller med dokumemtet bliver noget af det hvid.
Jeg har søgt på problemet og kan se at det kan skyldes at "Show large images" er slået fra, men dette er ikke problemet.

PDF dokumentet er ikke et jeg selv har lavet.
Jeg har prøvet at åbne det på en anden computer med samme version af adobe og samme problem opstår der. Derudover har jeg åbnet det med Adobe Reader 9 hvor problemet ikke opstår.

Håber i kan hjæpe.

//Kim
Avatar billede Vandreren Novice
07. juli 2010 - 13:01 #1
Det er ikke fordi "Replace document colors" er slået til under Accessibility, vel?
Avatar billede snakeeye Nybegynder
07. juli 2010 - 14:06 #2
Nej, denne er slået fra.

Jeg har kun oplevet problemet med dette ene dokument.
Avatar billede Vandreren Novice
12. august 2010 - 22:48 #3
Det lyder mærkværdig. Jeg har desværre ingen gode forslag.