Avatar billede dtn Nybegynder
07. juli 2010 - 11:22 Der er 1 kommentar

Windows 2008 R2 der ikke laver memory dump ved crash

Jeg har lige installeret Windows 2008 R2 Enterprise på den nyeste HP G7 server. Efter nogle dage har den lige lavet BSOD, men jeg kan ikke finde %SystemRoot%\MEMORY.DMP filen.

Den står til Kernel memory dump.

Serveren har 12GB RAM og tilsvarende pagefile. Der er 111GB tilbage på c-drevet som pagefile.sys ligger på.

Any ideas?

På forhånd tak.

/TN
Avatar billede triton Nybegynder
27. august 2010 - 14:47 #1
Ideer:

Pagefile skal være 12GB+1MB for at der er plads nok. (dog ikke på kernel dump ca 2GB skulle være nok)

Registry kan være sat til at dumpe til en anden partition.

ASR:
An Automatic System Recovery (ASR) feature is available on some Hewlett Packard (HP) servers. If ASR exists, disable it. ASR can interrupt the dump process. On an HP server, you can disable ASR by modifying the BIOS settings. If this feature is enabled and if the BIOS does not detect a heartbeat from the operating system, it typically restarts the

Leder du efter dump'et nu, eller er det fordi du skal bruge det næste gang der kommer en bsod? Så vil jeg anbefale at forsøge at lave et manuelt dump efter du har disabled ASR, læs også dette link
http://support.microsoft.com/kb/254649