Avatar billede zaicrez Nybegynder
09. juli 2010 - 19:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

glftpd, mount af folders i /site/

Hep hey!
Jeg sidder og prøver at få mountet /home/foo/ til /glftpd/site/incomming/foo, og det kan jeg også sagtens få den til, men spørgsmålet er mere hvordan jeg får mountet stien sådan jeg har skrive rettigheder?
Jeg har forsøgt mig med at chmod mappen, men det virker ikke.

Kommandoen jeg brugte til at mount, men hvor jeg hverken kunne skrive eller slette var:
mount --bind /home/foo/ /glftpd/incomming/foo
Avatar billede XenoBIT78 Nybegynder
14. august 2010 - 18:17 #1
hvilket filsystem kører du på den pågældende disk ??
Avatar billede zaicrez Nybegynder
27. januar 2012 - 07:59 #2
Har fundet svaret.