Avatar billede fatal85 Nybegynder
11. juli 2010 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprette artikel i joomla med php kode

Er det muligt, ved hjælp af php, at oprette en artikel i joomla? Altså uden at skulle ind i backend og oprette en?
Avatar billede maniactor Nybegynder
11. juli 2010 - 13:36 #1
Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål helt, men man kan jo via user menu lave et link til at oprette en artikel.

Men hvis du mener selve artiklen skal indeholde en stump php, så ved jeg ikke om det er muligt.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
11. juli 2010 - 15:20 #2
Jeg har en stump php, som sætter noget data ind i en mysql database. Det jeg godt kunne tænke mig var, at der automatisk, hver gang man satte en ny række ind databasen, blev der også oprettet en artikel.
Avatar billede maniactor Nybegynder
11. juli 2010 - 16:55 #3
Den er værre. Det er udover min forstand i hvert fald.
Men du kan altid prøve på den danske del af Joomlas officielle forum: http://forum.joomla.org/viewforum.php?f=16&sid=1c52544b3f34e4eaca5c5dd74b86abe8
Avatar billede fatal85 Nybegynder
17. juli 2010 - 11:28 #4
Ok, tak for hjælpen. Lukker tråden.