Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 15:37 Der er 15 kommentarer

Voddler nede

Hej Eksperter

Jeg har fået voddler via mit teleselskab Telenor.
Det har indtil nu virket fint. Voddler er en filmstreaming
tjeneste. Så kørte de deres nye voddler 2 klient ind og siden
har jeg ikke kunnet downloade den.

De påstår at deres server ikke er nede.
Så derfor vil jeg gerne bede jer om at se hvad der sker når
I prøver at hente klienten ned. Jeg har foreløbig selv prøvet
med Google Chrome og Internet Explorer og Firefox .

Får denne fejl

KAn ikke få forbindelse til serveren.

Her er linket

http://www.voddler.com/download/

Så klikker man bare på download knappen også skulle den gerne
starte med at blive hentet ned.

Virker den heller ikke for jer?

hilsner
iceb1977
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. juli 2010 - 15:50 #1
Jah, den starter da en download når jeg trykker på "Download Voddler Client". Jeg har så ikke hentet den.
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 16:36 #2
ok det var underligt her starter den intet op.
Når jeg prøver at højreklikke og vælger gem som så
finder den kun en html fil at gemme og ikke den exe fil jeg
skulle gemme.......
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 17:05 #3
Jeg har windows xp pro corp sp3 dansk version og dig?

hvilken browser brugte du ? Version ?Sprog?
16. juli 2010 - 17:14 #4
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 17:20 #5
ja så siger den ude af stand til at etablere forbindelse.

Jeg får ikke engang den prompt op hvor den skriver om jeg vil

gemme eller køre filen nu .....

Den går direkte forbi prompten og over til siden hvor der står den
ikke kan få forbindelse.
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 17:23 #6
Jeg har også prøvet den på
DownthemAll den som jeg normalt bruger til at hente filer ned
i firefox. Har også testet firefox standard download manager
som også stadigvæk virker.Så længe jeg ikke downloader filer fra
voddler.com

Virker som om at jeg kan hente alt ned undtagen denne fil....
16. juli 2010 - 17:28 #7
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 17:36 #8
ok så det er den ikke her
En af jer den lægge den op på en af disse
upload servere ? Så jeg også kan hente den.

Jeg har selv rapidshare så det ville vært fint
at den blev lagt der.

??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. juli 2010 - 18:06 #9
Din internetudbyder? Der kan være lidt kuk i DNS - det plejer at være midlertidigt. Her hvor det virker bruger jeg vist googles DNS servere 8.8.8.8
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 18:13 #10
Ok ja......
Det kan måske godt være noget med min internetudbyder ja.
Jeg bruger fullrate.

Hvem kan maile mig denne fil ?
Jeg har gmail så der er fint plads så den kan godt være i min
indbakke.........
16. juli 2010 - 19:30 #11
Men hvad sker det da / eller IKKE sker når du går direkte på med -> http://www0.c33399.cdn.qbrick.com/33399/assets/setup/VoddlerSetup-2.1.1338.exe ?
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
16. juli 2010 - 19:37 #12
Jeg tror nok jeg har fundet ud af det. De har netop lige lagt
den nye opdatering på deres server og så tager deres dns jo et stykke tid om opdatere det ........

Så det kan være min stadigvæk tror den gamle version ligger
der ......

Jamen der sker ikke noget. Jeg klikker også skriver den bare
kan ikke etablere forbindelse ......
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
17. juli 2010 - 06:54 #13
Hej

Min kammerat har lige sendt mig et link fra fileserve hvor han
har uploaded denne fil til. Så takker ham for ingen her kunne
åbenbart gøre det samme ......

Så hvem skal så have points ?
17. juli 2010 - 10:22 #14
Måske lidt - deles melem flere ...

PS: Point ude: 2.820 ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/iceb1977 - du bør lige også check op på dine MEGET gamle hænger spørgsmål...
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
17. juli 2010 - 15:43 #15
hej

Dem der vil have point ligger lige et svar . så bliver points
fordelt iblandt dem der ligger et svar og altså ikke en kommentar

tak

iceb