Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 10:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forbudte ord ?

Kunne vi ikke få en liste over "de forbudte ord" her på Eksperten ?

Jeg har nu IGEN oplevet at et indlæg er forsvundet - censureret væk : (
- Et ellers fuldt ud relevant indlæg!

Denne gang var det et relativt kort et, så derfor var det let at anslå problem-ordet:
- Den mest almindelige betegnelse for menneskets bagerste legemsdel er forbudt.

Men hvilke andre ord drejer det sig om ?
Avatar billede store-morten Ekspert
17. juli 2010 - 11:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 11:44 #2
Jeg kan ikke finde noget om "bandeord" dér ?
Avatar billede store-morten Ekspert
17. juli 2010 - 12:00 #3
Okay ;-) Så må det være her:

2.Indlæg på Eksperten.dk skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører ikke hjemme på Eksperten.dk - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 13:12 #4
Okerly dokerly
- bare lidt besværligt, hvis alle, på egen hånd, skal teste sig frem til listens indhold...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 16:19 #5
Jeg tvivler på at de indlæg er censureret væk. Dels ser man ofte grove udtryk på E: og dels er der slet ingen admin og det har der ikke været meget længe. Desuden når noget bliver censureret plejer der at stå, at indlæget er fjernet. Der er nok snare tale om teknisk koks. Så du dem fremme under nyeste?
17. juli 2010 - 17:34 #6
... indlag vha. hvilken Browser ? Version ?

(Der er nemlig lidt problemer med den gamle IE6 ...)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2010 - 19:28 #7
Det var en kommentar til en guide - og den var synlig efter post.
- men ikke her til morgen.

Sidst gang var da jeg vrissede over nogle animerede reklame-bannere.
- pist væk en time efter.

Chrome eller Firefox - ikke helt sikker, men begge er uptodate.
Avatar billede mugs Novice
17. juli 2010 - 22:42 #8
Ret beset gælder vel bare om at opføre sig ordentligt og undlade ord og vendinger, som ikke hører hjemme i et offentligt forum som eksperten.dk, eller i et hvilket som helst andet offentligt rum.
Avatar billede snowball Novice
17. juli 2010 - 23:28 #9
T4NK3R: Jeg tror godt jeg ved hvilket indlæg du tænker på. Og ja, det er ganske rigtigt fjernet, hvilket jeg synes er OK for det var en tand for groft ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2010 - 13:03 #10
Mmmmmmm mmmmmmmmmm, mmmm mmmmmmm!