Avatar billede nbainfodk Nybegynder
19. juli 2010 - 11:26 Der er 3 kommentarer

Banner til hjemmeside med fodbold-jobs

Hej.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, hvor fodboldklubber kan annoncere om de mangler fodbold trænere, holdledere, assistenter og hvad ved jeg - mest af alt, naturligvis på amatør niveau.

Jeg kan selv programmere (selvom jeg vælger en nem CMS løsning som udgangspunkt og udbygger derfra), men jeg har problemer med mit Photoshop - og har efter et godt stykke tid stadig ikke fundet løsningen, så nu har jeg lagt det lidt til side.

Alt hvad jeg skal bruge, er et nogenlunde stilrent banner der er 980 pixels i bredden - højden er efter eget valg, bare ikke over 250.

Hvis der er spørgsmål så bare fyr løs - hjemmesiden vil være gratis for både trænere og klubber, så det er ikke noget jeg scorer penge på - og kan derfor kun betale med point og taknemmelighed :).

Adressen på hjemmesiden er www.fodboldjob.dk - så hvis der kunne stå noget med FodboldJob - og evt. .dk ville det være fint.
Avatar billede GoMINIsite Nybegynder
20. juli 2010 - 16:20 #1
Hej

Har du prøvet www.gominisite.dk - som også fås til foreninger via dgi samarbejdet: www.dgi.gominisite.dk - i GoMINIsite er det nemt og enkelt at uploade et billede som topbillede - uden først at skulle lave dem i photoshop (du skal ikke tænke på størrelsen, det klarer programmet for dig, når du har valgt dit udsnit).

Du slipper for at programmere - og det er nemt at sætte links på billeder og topbilleder.

Prisen er inklusiv hosting, telefonsupport m.m., så det kan vist ikke gøres billigere.

Det er mit råd, håber du kan bruge det.
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
20. juli 2010 - 18:24 #2
Jeg vil ikke rigtig bruge penge på den slags, når jeg har server, læser til datatekniker (lærer en del programmering for tiden) og ikke rigtig har brug for noget andet, end et lille banner :).

Men ellers tak for info.
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. juli 2010 - 20:15 #3