Avatar billede html_wizard Nybegynder
19. juli 2010 - 23:46 Der er 10 kommentarer

Tjen nemme penge på dit website

Tjen penge på din hjemmeside!

Modtag 60,- DKK pr henvist kunde.

Det eneste du skal gøre er at lægge et link på din hjemmeside.

Kontakt mig for yderligere information
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juli 2010 - 23:49 #1
Hermed kontakt.
Skriv her hvad der skal gøres.
Avatar billede html_wizard Nybegynder
19. juli 2010 - 23:51 #2
Jeg opretter dig som affiliate på min hjemmeside www.grusdirekte.dk

du skal bare vælge en unik kode så tracker jeg om salget er referet tilbage til dig
Avatar billede html_wizard Nybegynder
19. juli 2010 - 23:58 #3
<a href="http://www.grusdirekte.dk?ref=DINVALGTEKODE">Køb Grus billigt her</a>
<a href="http://www.grusdirekte.dk?ref=DINVALGTEKODE">Køb Granitskærver billigt her</a>
<a href="http://www.grusdirekte.dk?ref=DINVALGTEKODE">Køb Sand billigt her</a>
<a href="http://www.grusdirekte.dk?ref=DINVALGTEKODE">Køb Jord billigt her</a>
<a href="http://www.grusdirekte.dk?ref=DINVALGTEKODE">Køb Småsten billigt her</a>

du kan eventuelt selv finde på en tekst........
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2010 - 00:01 #4
Jeg kommer lige i tanker om, at det nok ikke er så smart det vi laver her. Ved ikke om det er mod reglerne....

Men skriv lige på johnstigers @ gmail dot com så kigger jeg på det når jeg kommer tilbage fra ferie.

Hjemmesiden kan du se under mit nick...
Avatar billede html_wizard Nybegynder
20. juli 2010 - 00:05 #5
Jeg håber da alle finder det smart at tjene en ekstra skilling på deres hjemmeside. Det er vel derfor de fleste er herinde:)
Avatar billede keysersoze Guru
20. juli 2010 - 09:20 #6
smart ja - men reklame, som dette må ligger under, er imod reglerne her på sitet.
Avatar billede html_wizard Nybegynder
20. juli 2010 - 09:39 #7
Ja naturligvis er et affiliate program associeret med reklame.. Findes denne kategori herinde?
Avatar billede keysersoze Guru
20. juli 2010 - 09:52 #8
nope - alle former for annoncering skal gå gennem IDG.
Avatar billede html_wizard Nybegynder
20. juli 2010 - 10:07 #9
Ja, det kan jeg naturligvis godt se fornuften i. Det er bare ærgerligt med begrænsninger i et webmaster forum. Kategorien er fri debat. Jeg forstår naturligvis sammenhængen og fjerner mit indlæg.

Kan jeg oprette et indlæg og efterspørge gode danske affilaite programmer, som kun leverer leads trafik?
Avatar billede keysersoze Guru
20. juli 2010 - 11:35 #10
Man kan være både enig og uenig omkring mange af de ting der foregår og er tilladt på Eksperten, det (i hvert fald burde) john_stigers vide alt omkring. Umiddelbart er netop forbuddet mod reklamer en i mine øjne god ting da dette forum ellers let kunne blive oversvømmet med en masse irrelevant fyld.

Ethvert godt spørgsmål kan med lidt snilde drejes ind som værende en reklame i sidste ende - men som udgangspunkt er der ikke noget i vejen ved at efterspørge affiliate programmer.