Avatar billede hauge1212 Nybegynder
20. juli 2010 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Typoscript: bruge username i root path

Jeg vil gerne bruge TSFE:fe_user|user|username som en del af pathen for "plugin.tx_airfilemanager_pi1.root". Jeg har forsøgt følgende:

[i]
lib.username = COA_INT
lib.username {
  10 = TEXT
  10.data = TSFE:fe_user|user|username
}

plugin.tx_airfilemanager_pi1.root < lib.username
[i]

Men dette resulterer i at "plugin.tx_airfilemanager_pi1.root" blot bliver sat til COA_INT og ikke brugernavnet på den bruger der er logget ind.
Avatar billede hauge1212 Nybegynder
01. november 2010 - 08:33 #1
Der skal noget php til der fortæller hvordan den skal fortolke data feltet.
Avatar billede hauge1212 Nybegynder
01. november 2010 - 08:33 #2
Der skal noget php til der fortæller hvordan den skal fortolke data feltet.