Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
26. juli 2010 - 13:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

design af logo

Hej jeg står og skal til at starte et firma, men mangler et simpelt logo til min hjemmeside. Det er et handymanfirma så ville gerne at der var et billed af noget værktøj og så firmanavnet "Prof handyman". Ville blive meget glad hvis der var nogen der gad forsøge at få bakset noget sammen :)

Mvh Rasmus
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
26. juli 2010 - 13:46 #1
Send mig gerne en mail på kasper@infront.dk med lidt flere detaljer, så kvitterer jeg med et tilbud på logo design.
Avatar billede lamoe Nybegynder
05. august 2010 - 10:27 #2
http://i35.tinypic.com/30wkro4.jpg
-Zoom ind 1 gang for at se rigtige størrelse.

//Mikkelg@yahoo.dk