Avatar billede kims0809 Nybegynder
26. juli 2010 - 15:43 Der er 8 kommentarer

Bud på pris for at lave bil afgifts vurderingsformular, kopi af den på skat.dk

Hej Folkens

Jeg ønsker et bud på hvad det vil koste at få lavet en formular som der er på SKAT's hjemmeside, se den her:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1826797&vId=0

Det er kun formularen til personbiler der skal bruges, samt der skal laves en lille modificering af formularen med nogle ekstra felter disse indgår dog ikke i nogle beregninger.

Selve udregningen skal ikke vises på siden men postes til en database i et emailsystem hvilket er super nemt.

Jeg laver formularen som den skal se ud, og så skal du blot sørge for at der sker de udregninger der skal ske ud fra valg og hvad der skrives i de forskellige felter.

Lad mig høre hvad i tror det kan koste.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juli 2010 - 16:33 #1
I hvilket program skal beregningerne udføres og tilsvarende for selve formularen?
Avatar billede kims0809 Nybegynder
26. juli 2010 - 16:37 #2
Hov, det har jeg da helt glemt at fortælle, den skal laves så den kan indsættes på et website, så HTML/ASP/PHP/Javascipt eller lignende.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. juli 2010 - 16:45 #3
Arbejder primært med VBA i Microsoft Officepakken - så det er nok ikke mig.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
26. juli 2010 - 17:14 #4
hvad sprog? php?
Avatar billede ljm21 Praktikant
26. juli 2010 - 17:35 #5
Ved du hvordan beregningerne er, eller er det også en del af opgaven?

Du er velkommen til at kontakte mig på program1@program1.dk

Mvh
Lars Mikkelsen
Avatar billede kims0809 Nybegynder
26. juli 2010 - 17:42 #6
Nej jeg har alle beregningerne så det er ikke en af opgaven.

Og ja det må gerne være i php, det er sådan set mere eller mindre ligemeget, siderne formularen skal sættes ind på er ren html, men serveren kører både asp, asp.net og php, det skal dog kunne køre uden diverse komplekse php udvidelser eller lign som ikke kan køre på en windows server.
Avatar billede jps6kb Novice
26. juli 2010 - 19:00 #7
Hej,

Send mig udregningerne, så kigger jeg lige på det og vender tilbage med en pris.
kim@b-web.dk

MVH Kim
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2010 - 11:16 #8
Hej,

Hvis du endnu ikke har fået løst opgaven, giver jeg gerne en god pris. En beregning som den SKAT har, er relativ simpel - du er velkommen til at smide en mail på mads@iphp.dk - gerne med dine beregninger og ekstra felter.

Jeg arbejder i PHP.

Mvh
Mads