Avatar billede sld Nybegynder
27. juli 2010 - 20:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Camping i Italien

Hej allesammen.

Mig og familie har længe diskuteret hvor vores rejsemål skal gå hen.
Og lige for 2 minutter siden, fik jeg en ide.

Det er 100 år siden jeg har været på camping i udlandet.

Min forslag til familien, vil derfor være at tage på camping til Italia ;)

Spørgsmålet kommer så her :
Kan nogen anbefale en PERFEKT campingplads i Italia? (Eller andre lande?)

Vi er en familie med mig(21år) bror(24) far(48) Mor(47)

Søger noget for hele familien. De gamle kan dog hygge sig ved campingvognen med venner der er taget med.
Os Unge vil gerne have der er noget fest på stedet, og senere hen, ikke særlig langt til et godt by-liv om natten?

Nogen gode ideer ? Sig frem :)
27. juli 2010 - 21:25 #1
Tips: Undgå et sted i udlandet hvor der typisk er MANGE andre DANSKE 'turister'; så kunne man lige så godt besøge fluepapiret i Nordsjælland's badestrandområde *S* ...

---

? Point ude: 1.670 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/sld (Dem der ikke er grønne) ???
Avatar billede sld Nybegynder
27. juli 2010 - 21:51 #2
Det er noteret.
Heller ikke helt det jeg havde tænkt mig. Os unge vil jo gerne ud og finde nogen søde udenlandske piger ;)
27. juli 2010 - 22:14 #3
Jeg/vi har nemlig været på en Campingplads (Italien), hvor >90% var DANSKE, selv 'købmanden'/'kiosken' havde defineret DK priser/sprog... ikke specielt sjovt i sidste ende... Vi tog også derfra før tid...

Good Luck...

(Husk de 3 x P ...)
Avatar billede justrace Novice
27. juli 2010 - 22:41 #4
Man kunne jo se en by ud inden man ruller ind på campingpladsen, og lissom hænger fast der.

Man må campere over alt i Italien.

Men der ligger en mega plads ovre ved østkysten, på halvøen der på ned ud for Venedig. Kan ikke helt huske navnet, men noget med Simione.
Der er vagter døgnet rundt, 100% rent. Der ligger ikke affald nogen steder, og toilet/bad bliver holdt rent i døgndrift.

Der er alt hvad man kan ønske sig, for alle aldre.
Der er både underholdning for børn, unge, voksne ældre og det er for det meste med i prisen.

Der er ikke langt til båden til Venedig som altså ikke er så lyserød romantisk, og velegnet at fyre en aften af på.
Avatar billede larsen45 Juniormester
28. juli 2010 - 01:28 #5
Hvorfor lige Italien, du kunne også tage til Østrig.
De har også kvinder, og bjerge at vandrer i så du for nået frisk luft. og super rene badesøer, hvor du kan ligge med en kold drik i en gummibåd, og afterparty fester til de sene nattetimer, hvor du kan score tøser.
Der kan både dine forældre, venner være med, og dig selv.
De har rigtige gode campingpladser lige ved grænsen til Italien.
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:11 #6
Sagde heller ikke det nødvendigvis skulle være italien :)

Men mange tak for svarene, dog ikke nogen steder der lige tiltalte mig helt.

Jer der har svaret, smid et svar, så deler jeg point op :)
17. august 2010 - 12:23 #7
Ping...
Det er så et [svar]... dele mellem flere ...)

(Husk de 3 x P ...)
Avatar billede sld Nybegynder
17. august 2010 - 12:53 #8
Fik aldrig fat i hvad de 3 x P var? ;)
17. august 2010 - 13:48 #9