Avatar billede pmmci Nybegynder
29. juli 2010 - 08:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth ikke synlig i enhedshåndtering - Lenovo T500 med Windows 7 - 64 bit

Jeg har lige installeret Windows 7 - 64 bit på en Lenovo T500.
Driverne generelt er på plads, men der er ikke Bluetooth mere.

Hvis man ser i enhedshåndtering, så findes elementet ikke.
Dvs. jeg kan ikke engang komme så langt, så der kan tilføjes en bluetooth enhed (naturligvis, når der ikke er bluetooth i enhedshåndtering).

Jeg har googlet mig gul og grøn, så nu håber jeg at der er andre der har prøvet det samme og fundet en løsning herpå.

På forhånd tak.

Mvh
Peter
Avatar billede Blandy Praktikant
29. juli 2010 - 08:55 #1
Jeg har prøvet det med lenovo t500, t510 også. Har du forsøgt med chipsæt-driver?

nogle komponenter kan ikke genkendes af systemet, før en chipsæt-driver definer den for systmet. ligsom med lydenheder.
Avatar billede pmmci Nybegynder
29. juli 2010 - 10:06 #2
Hej Blandy,

Jeg har lige prøvet at installere chipset-driver.
Opdaterede BIOS igår.
Kontrollerede lige om der var noget at justere på i BIOS opsætningen, her findes ingen Bluetooth emner.
Der er Bluetooth på PC'en for jeg har brugt det på denne PC med Windows 7 32 bit.

Hvad gjorde du for at få det til at fungere?

mvh
Peter
Avatar billede pmmci Nybegynder
29. juli 2010 - 11:08 #3
Hej Blandy

Så lykkedes det.
Jeg installerede Lenovo System Update.
Den foreslog 11 systemopdateringer, hvoraf jeg havde installeret nogle i forvejen, men det har åbenbart ligget dybere.

Du får point for din hjælp, som ledte mig på vej.

Ha' en god dag.

mvh
Peter
Avatar billede pmmci Nybegynder
29. juli 2010 - 11:10 #4
Hej Blandy

Kan du ikke skrive en kommentar til mig, for jeg kan kun give point til den sidste, der har skrevet kommentar, kan jeg se.

mvh
Peter
Avatar billede Blandy Praktikant
29. juli 2010 - 11:39 #5
Godt du fik det til at virke. glad for at kunne pege i den rigtige retning. :-)
Avatar billede pmmci Nybegynder
30. juli 2010 - 09:40 #6
Så er der point.

mvh
Peter