Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
30. juli 2010 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program afvikling fra eksternt enhed

Hej Eksperter

Jeg skal til en 4 timers skriftlig eksamen på computer (vi må ikke bruge internettet). Vi skal bruge skolens computere og de har ikke installeret ordbøger - det er vigtigt at jeg har en elektronisk ordbog under eksamen. Jeg har fået lov til at tage alle de elektroniske ting med jeg vil (pdf dokumenter, elektroniske ordbøger etc) på ekstern udstyr (jeg må dog ikke tage min egen computer med).

Mit problem er at jeg ikke må installere programmer på skolens computer. Er der overhoved nogen muligheder for at jeg kan bruge en elektronisk ordbog hvis jeg ikke må installere den på computeren ????

Kan man installere en ordbog på en ekstern enhed (fx en USB pind, ekstern harddisk etc) og så bruge programmet direkte på den eksterne enhed ???

Har i nogen ideer til hvordan jeg kan løse dette problem (bruge en elektronisk ordbog uden at installere den på computeren) ???
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
30. juli 2010 - 12:03 #1
Findes der noget ksternt udstyr man kan købe hvorfra jeg kan køre programmet ???
Avatar billede supertekst Ekspert
30. juli 2010 - 14:04 #2
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
10. november 2010 - 10:53 #3
Da i ikke har indlagt noget svar tager jeg pointene selv - skriv hvis i vil havde dem så få i dem.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. november 2010 - 11:06 #4
Ok -