Avatar billede Sancho Nybegynder
02. august 2010 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP Pavillion dv8-1190

Hej
Jeg kan se der tidligere har været forespurgt på ovenstående pc'er og håber på hjælp til lidt uddybning (har ikke meget forstand på cpu'er mv.)

Jeg kan gennem mit arbejde købe en HP Pavillion dv8-1190 med nedenstående specifikationer, men kender ikke dennes processor.

Det vil fortrinsvis være til min søn som skal bruge den kombineret til skole og spil, men hvordan er den i forhold til de processorer som hedder dual core ?
Vil det være en ok kombi-pc'er?

Skærmstørrelse: 18,4" Full High Definition Brightview Infinity(1920 x 1080)
Processor: Intel Core processor i7 - 720QM
RAM: 4 GB DDR3
Harddisk: 1 TB SATA-harddisk (7200 o./min.)
Grafikkort: GeForce GT 230M med 1 GB dedikeret
Optisk drev: Blu-ray rom med SuperMulti dvd±r/rw Double Layer
Webcam: Ja
Trådløst netværk: 802.11 a/b/g/n
Bluetooth: Ja
Farve: HP Imprint - Espresso
Styresystem: Microsoft Windows 7 ™ Home Premium - 64 Bit
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
02. august 2010 - 16:51 #1
Hej!

Det ser ud til at være en rigtig god PC du har fået tilbudt dig. Jeg tror ikke du får problemer, næsten uanset hvad I vælger at putte i den af spil/programmer.

Jeg vil anbefale dig at google navnet på den bærbare, fx "hp pavillion dv8-1190 review" for at få nogle anmeldelser af den.
Avatar billede Sancho Nybegynder
17. januar 2011 - 16:36 #2
Tak!
Beklager min sene bekræftelse, men har ikke været klar over proceduren