Avatar billede ehj Novice
03. august 2010 - 10:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs router

Kære eksperter

Jeg skal anskaffe en trådløs router, når min eks-arbejdsgiver skal have sin Zyxel P-2335U tilbage. ´

Den har virket fint - men hvilke parametre skal man checke for at få en, der som minimum matcher?

Jeg har et par bærbare, Synology og Sonos forbundet til routeren (ved hjælp af dette forum).

vh
Avatar billede kimtheman Novice
03. august 2010 - 19:58 #1
Synes ikke lige jeg kunne finde den model du henviser til. Men nedenstående er en fin router, og prisen er jo billig.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=215237
Avatar billede ehj Novice
04. august 2010 - 00:15 #2
Tak for svar.

Men :) hvad er det man ser efter for at checke at den passer til ens netværk?
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 00:26 #3
Passer til ens netværk. Hvad tænker du lige på der?
Avatar billede ehj Novice
04. august 2010 - 00:32 #4
om der er nogen kapacitetsgrænser man skal være opmærksom på....
Avatar billede ehj Novice
04. august 2010 - 00:34 #5
der er selvfølgelig noget med antal porte. Der er jeg med :)

Men derudover kan jeg ikke gennemskue, hvad der bestemmer routerens hastighed (hvis der er noget)
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2010 - 01:02 #6
Gå ind på nogle af routerne her og læs lidt dybere så kan det være du finder/ bliver lidt klogere på dit spørgsmål
http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-r/
Avatar billede ehj Novice
30. august 2010 - 09:32 #7
Kimtheman - jeg skal lukke tråden og vil gerne give dig points, så smid et svar :)

PS. jeg tager d-link, ser ud til at være svaret på mine behov.
Avatar billede kimtheman Novice
30. august 2010 - 10:02 #8
Svar