Avatar billede pedersen66 Praktikant
05. august 2010 - 11:10 Der er 1 løsning

flyt C5 til anden pc eller drev

jeg skal have formateret min HD/ C drevet til indlæg af win7 hvad er nemmeste måde på at flytte C5 til etv anden PC eller andet drev, og skal jeg Instaler C5 og hotfix og opdateringer igen??
eller kan jeg Kopiere mappen C5 der ligger under pogrammer og flytte den retur når jeg har inst. win7.
Avatar billede Mikkel_Ackey_Wolf Nybegynder
05. august 2010 - 11:24 #1
Hej Pedersen66

du kan godt flytte hele C5 mappen til f.eks. en ekstern harddisk eller usb nøgle, og efterfølgende lægge den tilbage når pc'en er klar igen.

dog skal du være opmærksom på at nogle af de ældre version er af C5 ikke fungere optimalt på Windows 7 (liste med godkendte versioner kan findes på support.itservicepartner.dk)

MVH

Mikkel