Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
09. august 2010 - 09:02 Der er 1 løsning

iTunes kan pludselig ikke afspille noget som helst

Afspil-knappen (trekant i cirkel) kan trykkes ned, men den forbliver startknap (blir ikke til pauseknap) og bjælken som viser hvor langt afspilningen er nået, rører sig ikke ud af flækken.
iTunes oplyser ved opstart at den har opdaget lydproblemer, men ikke hvilke.

VLC-player virker fint, og også diverse Windows-standardlyde.

Kan du hjælpe mig?

Mvh. Knud

Win 7 x64
iTunes 9.2.1.4
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
09. august 2010 - 09:05 #1
Problemet er løst:
ctrl-alt-del

Det skulle jeg selvfølgelig ha prøvet strax.