Avatar billede rao89 Nybegynder
10. august 2010 - 18:06 Der er 1 løsning

Støv under skærmen på min ipod

Hej !

Jeg har en ipod touch 32 gb som er købt i elgiganten for lidt over et år siden .. nu er der så begyndt at komme støv under skærmen , hvilket er en smule generende ! Men da jeg ville aflevere den hos elgiganten , ville de absolut ikke anbefale det, eftersom den vil blive afvist hos deres teknikere og så havde jeg spildt 500 kr i depositum.

Kan dette godt passe ? at jeg ikke kan få den lavet ? jeg mener da at jeg har 1 år tilbage af garantien..

På forhånd tak !

Mvh
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. august 2012 - 18:04 #1
lukker