Avatar billede ljunggreen Nybegynder
11. august 2010 - 10:33 Der er 3 kommentarer

Skrifttypen Arial 10 pkt. virker ikke i Outlook 2007

Hej, jeg har et lidt underlige problem..
Skrifttypen Arial 10 pkt. virker ikke i Outlook 2007. Hvis jeg modtager en mail, hvor det er Arial, og præcis skriftstørrelse 10, er mailen bare blank. Teksten er der stadig, man kan bare ikke se den (den kan godt markeres - som hvis skriftfarven var hvid).
Hvis jeg vælger at besvare mailen, hvor den medtager teksten, kan jeg markere den, og ændre skrifttypen/størrelsen, og så kan jeg sagtens se det.
Jeg kan heller ikke skrive Arial pkt. 10 - det bliver også bare blank, men teksten er der stadig..
Jeg har prøvet at geninstallere fonten Arial, dog uden resultat..
Jeg har ikke oplevet problemet andre steder på min computer.

Jeg bruger:
Acer Aspire 5610Z med win xp pro
Outlook 2007

Jeg håber I kan hjælpe mig, da alle mails jeg modtager for Århus Universitet er i præcis pkt. 10 Arial, hvilket er super besværligt..

Mvh
Jonas Ljunggreen
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
17. august 2010 - 09:13 #1
Har lige fundet ud af, at det også gælder størrlese 9... Nogle forslag??
Avatar billede faxe Nybegynder
29. december 2010 - 01:20 #2
Jeg har samme problem, og kan ikke finde nogle løsning på det!

Har du fundet en løsning?
Avatar billede ljunggreen Nybegynder
15. januar 2011 - 00:19 #3
Hej - af en eller anden grund har siden her ikke gemt mit svar til dig - derfor det sene svar...
Men nej, det har jeg ikke, jeg er til gengæld stoppet med at bruge Outlook..