Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
11. august 2010 - 11:59 Der er 1 løsning

Kan ikke fange <ul> fra ekstern css fil i asp.net mvc app

Hej.

Jeg er i gang med at lave en css dropdown menu på en side, men af en eller anden grund kan jeg ikke fange mit element fra css filen

Her er et element

  <ul id="user-menu">

  </ul>

og i css filen

ul#user-menu
{
    border: 1px solid red;
    width: 200px;
    height: 30px;
}

Sætter jeg elementet således

  <ul id="user-menu" style="width: 200px; height: 30px; border: 1px red;">

  </ul>

er der ingen problemer.

Hvorfor kan jeg ikke fange det element? <ul> elementet ligger naturligvis inde i nogle divs
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
11. august 2010 - 12:25 #1
Fik det løst, browseren skulle åbenbart først have ryddet sin cache