Avatar billede frede479 Nybegynder
12. august 2010 - 12:49 Der er 5 kommentarer

hvordan sletter jeg musik på et usb stik

jeg har lige købt et usb stik men har ingen erfaring i at bruge det jeg har optaget et musikprogram men hvordan sletter jeg det
jeg havde regnet med at jeg kunde optage videoer fra joy tube men det var andre melodier der derpå hvorfor kan jeg ikke optage video fra joy tube med musik på et usb stik ???? hvad gør jeg forkert  med  venlig  hilsen  frede. kristensen blommevej 45 9490 pandrup lige en sidebemærkning læs en god historie på
www.hfkrosen1.dk
Avatar billede Emilbko Nybegynder
12. august 2010 - 13:47 #1
Dit spørgsmål er lidt svært at forstå...

Men hvis det er fordi du ikke kan slette filer fra din USB stik kan det være der sidder en "fysisk lås" på dit USB stik som er slået til.

Hvis ikke det er sådan slet du mener, så er dit spørgsmål ret sløret. :)

Mvh. Emil
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 13:47 #2
Du slettter indholdet ved at sætte enheden i et usb stik på din PC finder det i Denne computer højreklikker på det og vælger Formater
Avatar billede frede479 Nybegynder
12. august 2010 - 13:48 #3
tak for svar frede
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 14:28 #4
Kan du bruge nogle af svarerne???
#1 og #3
PS. I skal bruge Kommentar til forslag, svar er til løsninger og pointgivning
Avatar billede frede479 Nybegynder
02. september 2010 - 10:51 #5
tak for hjælpen med usb stik det virkede  frede