Avatar billede Kalledrengennr1 Praktikant
12. august 2010 - 13:25 Der er 2 kommentarer

Programmør til iPhone app søges!

Hej alle eksperter! :-)

Vi er nogle stykker, der til dagligt studerer på AAU. Vi har en rigtig god forretnings idé, og i den forbindelse søger vi én, der kan hjælpe os med udarbejdelsen af en iPhone applikation!

Vi er stadig i gang med at planlægge funktionalitet og design, men det vi regner med at ende op med herfra er en relativt detaljeret plan for, hvilke funktioner appen skal have, og hvordan den gerne skal se ud. Noget der gerne skulle kunne bruges til at arbejde ud fra.

Det vi mangler er, som sagt, én der kan hjælpe os med selve konstruktionen og med stor sandsynlighed også for vedligeholdelse. Én løsning vil være, at f.eks. appen kan laves i samarbejde med os til en pris, som vi engang aftaler. En anden løsning vil være, at du "hopper med på vognen" og får et bid af kagen. Hvis alt går, som vi gerne vil have det, så bliver det forhåbentlig til en stor kage! :-)

Det er helt forståeligt, at i selvfølgelig ikke kan svare på det lige på stående fod, da i jo ikke ved, hvad det nøjagtigt drejer sig om. Situationen er den, at vi helst ikke vil sige for meget til alt for mange omkring, hvad idéen er. Ikke før, vi er kommet nogle skridt videre.

Mht. funktionalitet (for at give en idé om omfanget af opgaven), så vil jeg sammenligne den med applikationen "BusTogMetro".

1) Det skal være muligt for brugeren at finde bestemte "Points Of Interest" i forhold til brugerens egen lokation. Disse skal komme fra en database (som de også gør i BusTogMetro).

2) Brugeren skal kunne søge efter bestemte POS i databasen

3) Brugeren skal kunne vurdere/rate samt tilføje til en favorit liste.

Håber, der er nogle friske programmører derude, der kunne tænke sig at være med i en god idé og jeg ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede jonhauge Nybegynder
12. august 2010 - 14:33 #1
skriv gerne til mig på jon@relationhouse.com
Avatar billede it-michael Nybegynder
26. august 2010 - 07:08 #2
Hej Kalledrengennr1

Jeg har et team af erfarne Iphone programmør så vi kan løse opgave samt tilbyde dig support løbende, hvis du ønsker at udvikle andre funktioner fremover.

Du kan kontakte mig på +45 3695 0399

eller skrive til mig på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen

Michael