Avatar billede Carlotto Nybegynder
13. august 2010 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Hjemmenetværk

Vi 2 PCer der er kabelforbundet (LAN) via modem, begge PCer hat Windows 7 Home Premium, den ene med printer kører 64 bit og den anden 32 bit.
Begge kan komme på internet og mail.
Vi kan hverken komme dele filer eller printer.
Jeg havde benyttet Libris: "PC-hjemmenetværk" og "Windows 7 for alle" til at opsætte deling m.m., og den er fulgt nøje.
Ved en diagnose i Windows løsningscenter har jeg fået følgende:
1) Netværk
Computeradministrator har deaktiveret Teredo lokalt
      Tjenesten IP-hjælpefunktion kører ikke
2) Hjemmegruppe
    Aktiver IPv6

Hvordan aktivere jeg Teredo og IPv6?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2010 - 06:04 #1
Avatar billede hejberg Juniormester
02. august 2011 - 13:09 #2
Du kan ikke bruge denne løsning fordi din computer står og lave en forspørlse ud af dit router til de udbyder og hvis de ikke køre med Ipv6 kan der komme til at ligge mange ting på din router der gør at du går ned i hastighed man kan ikke bruge IPv6 hos TDC hometri pakker de understøtter ikke denne protokol

hilsen Hejberg

PS jeg ved godt at denne ståd er næsten et åt gamle.

sidder med samme problem som carlotto