Avatar billede PRofessorM Praktikant
13. august 2010 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til Ethernet Controller.

Hej IT-Hajer.

Jeg har lige formateret min fars - Compaq Presario S3300DK (Ja, jeg ved godt den er gammel :D) og jeg har fået installeret de fleste drivere dertil, MEN.
Jeg kan ikke komme på internettet, og inde i enhedshåndtering siger den at der mangler driver til Ethernet Controller.

Jeg har ledt på selve Compaq's hjemmeside(HP) men har ikke fundet noget der minder om det bare det mindste.

Alt hvad der er i computeren er OnBoard, har kun sat et digitalt lydkort i.
Kører på Windows XP Home Edition SP2 x32bit.

Motherboardet hedder, Escape-UL6E, Mere ved jeg desværre ikke.

Håber i vil give jeg lidt tid til at se på mit problem og forsøge at hjælpe mig så godt som i nu kan.

På forhånd tak,
Mike C. Hansen :)
Avatar billede haverslev Novice
13. august 2010 - 20:25 #1
Prøv at installer denne bundkort driver:

http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_2.45.html
Avatar billede PRofessorM Praktikant
13. august 2010 - 20:45 #2
Tusinde tak for hjælpen, du er en skat.
Jeg giver dig lige lidt ekstra point :)!
Avatar billede PRofessorM Praktikant
13. august 2010 - 20:49 #3
Undskyld, men ved simpelthen ikke hvordan det er at man giver point :s

Hvordan gør jeg :)?
Avatar billede haverslev Novice
13. august 2010 - 21:07 #4
Selv tak :-)

Points er OK :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3