Avatar billede caspersch Nybegynder
16. august 2010 - 08:44 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bredbåns priser - Hvad vil du have?

Jeg er i gang med at udbygge en database med bredbånds priser, og lige nu er det fremstillet sådan her:
http://mobilt-internet.dk/bredbaands-priser/

Det bliver med _ALLE_ leverandøre af bredbånd, og jeg vil derfor gerne høre hvad i vil have med - for at kunne bruge sådan en service? Hvordan gør jeg det mest overskueligt for flest mulige?

Jeg vil gennemgå de forskellige virksomheds betingelser og fremhæve de vigtigste punkter. Økonomien i projektet skyldes de virksomhed i ser nu giver et beløb pr. signup der kommer derfra. Det er dog vigtigt at alle virksomheder kommer med, så det bliver en reel prissammenligning, og ikke bare en sammenligning af nogle leverandøre.

Kom med ideer!
16. august 2010 - 09:20 #1
Pssssst: Du bør lige pænt vende tilbage til dine tidligere tråde ang. http://mobilt-internet.dk/ ...
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/caspersch
For at virke 'seriøst *S* ...
Avatar billede caspersch Nybegynder
16. august 2010 - 09:47 #2
Det må du undskylde, jeg synes ellers jeg er god til at overvåge tråde og få markeret rigtigt/forkerte svar.

Nu kommer det her ikke til at køre på den side, men en anden :-)...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2010 - 10:20 #3
Du skal da i hvert fald skrive hvilket netværk udbyderne anvender (TDC, Telmore, 3 ... eller hvad de nu hedder)
Avatar billede caspersch Nybegynder
16. august 2010 - 10:39 #5
Hej Haverslev,

Jeg kan gøre det bedre, både for brugerne og økonomisk. Langt de fleste sider laver en sammenligning udfra de virksomheder der betaler for det. Telenor har ingen affiliate aftale, og ses derfor ikke særlig tit på sådan typer sider. Jeg vil have ALLE med, også selvom jeg ikke bliver kommisions beregnet af telenor og en række andre selskaber.

Det findes også indenfor a-kasser eksempelvis - se hvor mange a-kasse sammenlignings sider der er, og hvor få der egentlig bliver sammenlignet. Nemlig kun dem som giver betaling for nye medlemmer til partnerne :-).

Dbh. Casperh
Avatar billede caspersch Nybegynder
22. august 2010 - 23:09 #6
Tak for svar!
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2010 - 08:21 #7
Øh, var det ikke meningen at det var andre der skulle lægge svar osv.
Nu har du lukket og taget points tilbage.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede caspersch Nybegynder
23. august 2010 - 08:37 #8
karise karry skriver jeg skal lukke nogle tråde. Det er vel ikke pointgivende i denne her sammenhæng?

erikjacbsen vil ikke have point kan jeg se.

Du stiller et spørgsmål. Hvor mange point skal jeg give det?

Jeg er rigtig glad når nogen gider deltage og bruge tid på mine tråde. Men det er usensigtmæssigt at man ikke bare kan uddele som man vil, uanset om folk har svaret eller kommenteret. Hvis jeg ikke lukker mine tråde, så kommer der bare indlæg i nye tråde, hvor jeg bliver bedt om at lukke dem. Jeg kan ikke lukke uden nogen svar.

Hvis du gerne vil have nogen point for dit svar/deltagelse, så skal jeg nok få det fikset :-)

Dbh. Casper
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
01. september 2010 - 23:39 #9
It-borger.dk har da sådan en liste - og den tror jeg næppe du slår.

Måske er de så ikke helt så synlige på nettet.

Du findes også mange guides der har alle med, så jeg tror du drukner i massen, også selv om kun 40% har alle med.
Avatar billede caspersch Nybegynder
01. september 2010 - 23:45 #10
Hej bredbaandmobilt,

It-borger kan være svær for folk at finde ind til, og jeg vil have nogle flere funktioner med.

Resten af dit indlæg forstår jeg ikke helt? Der er altid plads til en spiller til. Mine andre projekter har jeg haft success med, så jeg er sikker på dette nok også skal blive det. Lige pt. har jeg dog være mere fokuseret på at udbygge: http://parfume-priser.dk .

Jeg tror ikke der kommer mere konstruktivt ud af tråden, så smid nogle svar - så lukker jeg den.
Avatar billede haverslev Novice
02. september 2010 - 08:11 #11
så smid nogle svar - så lukker jeg den

Det har du jo selv gjort for lang tid siden - se dit indlæg  #6
Avatar billede caspersch Nybegynder
02. september 2010 - 12:07 #12
Avatar billede haverslev Novice
02. september 2010 - 15:47 #13
Rolig nu :-)
Jeg skal slet ikke have alle de points for mit indlæg, hvis jeg evt. skal have nogle points, så er det op til dig.
MEN slet IKKE 200 P, du skal selv, som minimum lægge et svar også, således du kan dele de 200P ud på flere :-)
Avatar billede Sebberk Nybegynder
16. oktober 2010 - 22:12 #14
Glæder mig til at følge dit nye projekt Casper :) Du har selv fået massere af ideer på nuværende tidspunkt sikkert, men er designet ikke lidt kedeligt?
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:21 #15
Hej Casper,

Du mangler at opdatere vores priser. Vi har lanceret en 5/1 Mbit til 179 kr. / md. og har lige nu forskellige kampagner på bredbånd. Desuden har vi fjernet bindingen.

Hos Dansk Net (www.dansknet.dk) kan du få de bedste priser på bredbånd gennem telefonstikket. Lige nu kampagne på 10/2 Mbit til 179 kr. / md. 20/2 Mbit til 199 kr. / md. eller 40/5 Mbit til 299 kr. / md.

Der er inkluderet telefonabonnement i alle bredbåndsabonnementer.

Mobiltelefoni er lige om hjørnet så det hele kan samles.

Læs mere på www.dansknet.dk - Ægte bredbånd til lavpris.

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris