Avatar billede mathilda Nybegynder
16. august 2010 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mouse-over aktiverer ALLE ikoner

XP sp3

Min mus aktiverer ALLE ikoner og vinduer, som den føres hen over - og det er uden klik. Selv på windows log-in side skal musen holdes indenfor skrivefeltet, når man skriver password. Føres den udenfor er det som at klikke udenfor skrivefeltet, - og så lukker skrivefeltet.

Den har det også med at glide rundt på skærmen, og aktivere de ikoner, som den rammer. Det er MEGET irriterende, - og desværre nok lidt selvforskyldt. Jeg havde prøvet at lave nogle indstillinger med TweakXP. Den kan aktivere vinduer ved Mouse-over, men den kan så vidt jeg kan se ikke sættes tilbage igen.

Er der nogen, der kan hjælpe???
Avatar billede teknik Juniormester
16. august 2010 - 16:27 #1
Prøv med systemgendannelse.

-start, -progrmmer, -tilbehør, - systemværktøjer, - systemgendannelse.
Avatar billede mathilda Nybegynder
01. september 2010 - 15:14 #2
hej Eksperten,

Har  fået løsningen. Der er tale  om en  gammel DELL. De er kendt for  at "clictoris" drifter.

Løsningen var at deaktivere "clictoris". Det gjorde jeg med  en Synaptics driver.