Avatar billede DanielGz Nybegynder
16. august 2010 - 17:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ærlig eller stjålet?

Hej eksperter.
Jeg er ved at kigge på en iphone 3gs inde på dba, jeg har fundet en billig sælger og kommer i tvivl om den er stjålet eller ej. Jeg har spurgt ham om Imei nummeret da jeg har læst det er ligesom et stelnummer på en bil eller cykel, men aner ikke hvor jeg skal ringe til for at se om mobilen er blevet blacklisted og tør ikke købe den før jeg ved svar? - da jeg har læst den er ubrugelig , hvis den blacklisted .. Nogen som har et sted jeg kan spørge, er det politiet?
Avatar billede DanielGz Nybegynder
16. august 2010 - 17:55 #1
Haster !!
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2010 - 18:29 #2
Haster?
- om 3 måneder vil der være tusinder af 3'ere til salg  ; )
Avatar billede DanielGz Nybegynder
16. august 2010 - 18:31 #3
Ja, men jeg er jo ved at kigge på en nu her . Har pt en lorte telefon .. Ved du ikke hvem man kan ringe til?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2010 - 18:33 #4
Avatar billede DanielGz Nybegynder
16. august 2010 - 18:59 #5
Den side giver jo ingen garanti på at den ikke er meldt stjålet, den kan sagtens være meldt stjålet med dens imei nr. uden at personen har været på nettet og skrive at den er stjålet også? eller kommunikere den tdc side der med politiets blackliste?

- Man bliver kun klog af at spørge. ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2010 - 20:41 #6
Det er nu ikke en TDC-side, men her kan du kontakte dem, og spørge hvordan det hænger sammen: http://www.telekaeden.dk/kontakt.asp
Avatar billede DanielGz Nybegynder
16. august 2010 - 21:29 #7
Tak skal de ha ' :-) Spørger lige ham der Rolf..

Andre som ved noget er meget velkomne til at skrive.