Avatar billede irma_n1 Novice
17. august 2010 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Diablo

Hej

Jeg har en ven som er en stor fan af diablo spillene men er ikke særlig godt til engelsk.

Er det muligt at få diablo spillene på dansk ? Jeg kan ikke rigtigt finde informationer derude om hvilke sprog der er tilgængelige

på forhånd tak
Avatar billede mike23 Nybegynder
18. august 2010 - 11:43 #1
Det lyder desværre meget meget usandsynligt. Jeg vil ikke komme ind på fordelene ved at lære engelsk.
Avatar billede irma_n1 Novice
15. oktober 2010 - 21:17 #2
lukkes
Avatar billede irma_n1 Novice
15. oktober 2010 - 21:20 #3
det lykkedes ikke at finde en dansk version så det findes nok ikke