Avatar billede intenz Novice
18. august 2010 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spam i 'post' funktionen

Hej, jeg har i dag modtaget noget spam i jeres post/intern besked funktion. Vil bare gøre opmærksom på det.

Brugeren: goodlove4u

Har sendt mig følgende:
Hello My Dear!!

My name is Miss anita, and I saw your profile today at (www.eksperten.dk) and i become interested in you, Please My Dear I will like you to contact me back as soon as possible through my email address (anita2010_avor@yahoo.co.uk) so that i can give you my pictures for you to know whom i am, I believe we can move from here. Please Remember colour or distance does not matter, but Love matters allot in life. Reply me back on time,

(ANITA2010_AVOR@YAHOO.CO.UK)

From anita
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
18. august 2010 - 13:17 #1
Hej. Vi fik blokeret brugeren i går, men de kan være smuttet udenom. Kan du se hvornår du har modtaget posten?
Avatar billede intenz Novice
19. august 2010 - 09:06 #2
Ja, den står som modtaget "17 aug 2010 21:00".
Avatar billede intenz Novice
19. august 2010 - 18:56 #3
Jeg lukker igen.