Avatar billede clus Nybegynder
20. august 2010 - 08:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Final Cut Pro

Hej

Jeg sidder og roder noget med min Final Cut Pro. Jeg er i gang med at lave en mindre produktfilm hvor baggrunden i det meste af filmen er hvid.

Filmen skal afspilles på et ganske alm. 16:9 fladskærms tv (50").

Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal indstille mine settings så jeg ikke får sort bjælker over og under billedet. Jeg ønsker naturligvis at mine motiver og produkter holder proportionerne.

Jeg ser meget frem til lidt hjælp.
Avatar billede kenkioled Nybegynder
20. august 2010 - 09:57 #1
Reklame er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede clus Nybegynder
24. august 2010 - 10:19 #2
Lukkes