Avatar billede tjek Nybegynder
21. august 2010 - 19:42 Der er 2 kommentarer

Harddisk til Dell Inspiron 500M

Hej,

Harddisken i min gamle bærbare er brændt af. Jeg skal købe en ny men google giver mig forskellige meldinger. Nogen der kan sige mig hvilken interne harddisk jeg kan købe til min Dell 500M?

Mvh.
Goon
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2010 - 19:58 #1
Tag et kig på den der sidder i den nu, og find så ud af hvilken model/type det er, så finder du nemt en der passer.
Avatar billede trinity Nybegynder
28. august 2010 - 08:28 #2
Det er en IDE / PATA harddisk der sidder der i, og standard er enten 4200 eller 5400 rpm, størrelsen svinger fra 20-120GB og evt. mere.

Her er information fra service manualen på hvordan du udskifter harddisken:
http://support.dell.com/support/edocs/systems/ins500m/en/sm/hdd.htm#1123687