Avatar billede callas Nybegynder
26. august 2010 - 17:23 Der er 1 løsning

Musik stoppet med stopallsounds (), men begynder igen på loop

Hej

Jeg har et problem med et flash banner, hvori musik automatisk starter. Der er så en mute knap - som virker - mens resten af filmen kører videre.

Problemet er når filmen starter forfra, starter musikken igen. Kan man lave en løsning så filmen bare looper mens musikken forbliver på mute?
Avatar billede callas Nybegynder
17. september 2010 - 16:27 #1
Det kan man ikke