Avatar billede mat9000 Nybegynder
30. august 2010 - 23:39 Der er 9 kommentarer

midlertidig profil

Hej

Jeg kan ikke logge på min computer (win7) med min bruger, den bliver ved med at logge mig på med en midlertidig profil.

Får denne fejl når jeg starter win:

For det første starter den op som win gør første gang, alle de instillinger jeg havde lavet er væk. Kan dog se min bruger inde i C:\Users.

Jeg får denne meddelelse når jeg logger på:

Du er logget på med en midlertidig profil.
Du har ikke adgang til dine filer, og filer, der bliver oprettet med denne profil, slettes, når du logger af. Hvis du vil løse problemet, skal du logge af og prøve og logge på senere. Du kan få flere oplysninger i hændelsesloggen eller ved at kontakte adminis.

Jeg har været inde i hændelsesloggen men ved ikke hvad jeg skal se efter.

Nogen der har oplevet noget lignene eller ved hvad man kan gøre?

På forhånd tak

mat9000
Avatar billede mat9000 Nybegynder
30. august 2010 - 23:47 #1
Har noget inde fra loggen, ved ikke om det hjælpe.

Lognavn:      System
Kilde:        Microsoft-Windows-Kernel-Power
Dato:          30-08-2010 18:07:14
Hændelses-id:  41
Opgavekategori:(63)
Niveau:        Kritisk
Nøgleord:      (2)
Bruger:        SYSTEM
Computer:      computer navn
Beskrivelse:
Systemet har genstartet uden først at lukke korrekt ned. Denne fejl kan skyldes, at systemet er holdt op med at svare, er gået ned, eller at strømmen forsvandt uventet.
Hændelses-Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
  <System>
    <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" />
    <EventID>41</EventID>
    <Version>2</Version>
    <Level>1</Level>
    <Task>63</Task>
    <Opcode>0</Opcode>
    <Keywords>0x8000000000000002</Keywords>
    <TimeCreated SystemTime="2010-08-30T16:07:14.585608900Z" />
    <EventRecordID>6</EventRecordID>
    <Correlation />
    <Execution ProcessID="4" ThreadID="8" />
    <Channel>System</Channel>
    <Computer>computer navn</Computer>
    <Security UserID="S-1-5-18" />
  </System>
  <EventData>
    <Data Name="BugcheckCode">0</Data>
    <Data Name="BugcheckParameter1">0x0</Data>
    <Data Name="BugcheckParameter2">0x0</Data>
    <Data Name="BugcheckParameter3">0x0</Data>
    <Data Name="BugcheckParameter4">0x0</Data>
    <Data Name="SleepInProgress">false</Data>
    <Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data>
  </EventData>
</Event>
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. august 2010 - 23:47 #2
Prøv at oprette en ny bruger og prøv at logge på den.

Det kan være at din bruger er blevet korrupt, hvis du kan logge på en ny bruger og den ikke har problemet, så kan du overføre dine filer til din nye bruger fra den gamle. Og så slette den gamle bruger. Bemærk at du i så fald mister alle de indstillinger for din bruger du har lavet.
Avatar billede mat9000 Nybegynder
31. august 2010 - 00:07 #3
Det ser ud som om det virker med den nye bruger.

Så bare lige et spørgmål mere: Er der et sted hvor outlook har taget et backup eller er det bare for sent nu? For kommer til at mangle min kalender og mails.
31. august 2010 - 06:22 #4
HAR du slettet den 'gamle' bruger ???

---

Søg efter *.PST under den 'gamle' bruges mappen C:\Users (aktivér visning af system/skjulte mapper/filer).
Når Outlook.PST filen er fundet COPY til tilsvarende placering i den nye bruger; der ligger sansynligvis allerede en (mindre) Outlook.PST fil; overskrives bare ...
Avatar billede mat9000 Nybegynder
31. august 2010 - 15:01 #5
Jeg kan ikke finde nogen PST fil på den gamle bruger. Har aktiveret, så den viser skjulte filer. Andre Idéer?
Avatar billede poha66 Nybegynder
07. september 2010 - 22:07 #7
I WIN7, skal du huske at opsætte, at den også søger i skjulte filer - o gikke bare viser dem.
Hvis du vælger dit drev - og i menuen : Organiser, vælger Mapper & Søgeindstillinger  - og under fanebladet 'SØG' skal du sikre dig, at der er hak i 'Inkluder systemmapper'.
Prøv så at søge igen-.
Avatar billede mat9000 Nybegynder
14. september 2010 - 19:51 #8
Jeg vil bare lige sige tak for alle svarene, men har ikke kunne finde noget...

Så har taget en ældre backup og formateret.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. september 2010 - 20:25 #9
Vil du have vi lægger et svar eller?

I hvertfald får du et fra mig her. Du må jo lige beslutte om nogen af os skal have point. Ellers må du jo give dem til sig selv :)

Se FAQ:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Om hvordan eksperten fungerer med svar og kommentarer

Hvis du vil give point til andre så bed dem om et svar også