Avatar billede manu_4ever Nybegynder
01. september 2010 - 07:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk på Meida Center 2005

Jeg har en ældre Windows maskine der har recovery cd med Media Center 2005.

Jeg er ved at geninstallere det hele og ved opdatering til Explorer 8, melder pc´en at den ikke kan installere den på dansk, da hovedsproget er engelsk. Næsten alt sprog er dansk og i Kontrolpanel er den sat til dansk overalt.

Er det muligt at ændre noget i XP, så den vil acceptere den danske IE 8?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2010 - 07:54 #1
Du skal indstallere IE8 på Engelsk og så prøve at finde en MUI sprogpakke til IE, Medie center XP er kun lavet på Engelsk med Danske sprogpakker på.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2010 - 07:57 #2
Avatar billede manu_4ever Nybegynder
01. september 2010 - 08:02 #3
Har fundet en mui pack på microsoft.com.

Prøver den lige om lidt.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. september 2010 - 07:53 #4
Virker den?
Avatar billede manu_4ever Nybegynder
02. september 2010 - 08:02 #5
Jeps, det virker perfekt.

Point er uddelt.