Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. september 2010 - 14:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forkerte oplysninger på Google Places

Hej,

Ved søgning efter "sushi i vestergade århus" på Google.com, får du et resultat hvor bl.a. Sota Sushi bar I/S figurere.

Problemet er at deres telefonnummer er forkert - og personen med nummeret er ved at være godt trætte af dem.

Jeg har en Google Account, men ingen mulighed for at rette oplysningerne - nok fordi jeg ikke har oprettet "listing'en"

Jeg har søgt på mange forskellige ting, og læst mange forskellige hjælpesider, uden at finde noget så jeg kan opdatere til det rigtige nummer.

Nogen der kan hjælpe? - enten med hvordan man gør, eller en kontakt hos Google der kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 15:53 #1
ring til dem på 3215 7188 (sushi-baren), og få deres mand på sagen til at rette data.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. september 2010 - 15:54 #2
Jeg er på sagen for Sushibaren, undskyld at jeg ikke fik det angivet. De har ikke oprettet det på Google.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 16:13 #3
Avatar billede LNG.DK Novice
03. september 2010 - 17:18 #4
Hvis du har login til den Google konto som i sin tid oprettede virksomheden på places, logger du ind med dette login, og retter nummeret til det korrekte.

Hvis du ikke har adgang til denne konto skal du via places få Google til at sende dig en kode, til adressen på virksomheden, som bekræfter at du er den korrekte ejer af informationerne.

Smid mig en PB til mig hvis du har brug for yderligere hjælp.
Avatar billede LNG.DK Novice
21. september 2010 - 18:40 #5
Fik du rettet det ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. februar 2011 - 23:14 #6
Nej desværre ikke.
Jeg har skrevet til Google, og prøvet mange forskellige ting - men desværre intet hjælper. Synes der er et hul i googles funktion her.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2011 - 13:23 #7
-