Avatar billede FinnClausen Nybegynder
01. september 2010 - 17:21 Der er 3 kommentarer

Adgang til slettet konto

Hej

Jeg fik slettet en konto i Outlook Express. Der var to konti, som fordelte e-mail til hver sin indbakke.

Nu er indbakken fra den konto, som jeg slettede væk, inkl. alle mails. + de mails jeg har sendt fra den konto.

Kan man genetablere disse mails?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2010 - 17:33 #1
hvis du er heldig, så se i mappen
C:\Documents and Settings\[brugernavn]\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{langt nummer}\Microsoft\Outlook Express
om der stadig ligger filer med navne svarende til indbakke og udbakke på den konto, der er slettet.
Så kan de importeres igen - ellers skal du have fat i din backup.
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. september 2010 - 22:31 #2
Hvis de er slettede, så kan du forsøge dig med et program til datagenskabelse.
/ptj_11
01. september 2010 - 22:45 #3
... hvis du skal forsøge at på nogen måde genskabe noget SLETTET DATA på en Harddisk må Harddisken ingen måde bruges af noget aktivt!!!
SLUK den omgående!!!

Skal så placeres som DUM SLAVE i et andet system og DERFRA FORSØGE med diverse 'redningsprogrammer'...

"... desværre kan dine data ikke genskabes, fordi det er blever overskrevet under instalation af DATA redningsprogrammet... Dooooh..."