Avatar billede tuxitheone Nybegynder
01. september 2010 - 19:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mangler et program

Hej allesammen..!!

Jeg mangler et program der kan åbne .is2 filer.
Filerne kommer fra et Termisk Kamera, jeg som bruger i gemmen firmaet, men de er kommet til at smide cd´en væk til enheden så nu kan vi ikke åbne filer mere, de ligger på et sdkort så langt så godt, og det er heller ikke noget problem at få dem på computeren, men at åbne dem så man kan se hvad det er hmm nej.
Det skal helst være gratis det program, og det er heller ikke nødventit at det kan en hel masse det skal bare åbne filerne også kan vi godt selv resten..

På forhånd mange mange tak
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2010 - 19:20 #1
01. september 2010 - 19:22 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2010 - 19:24 #3
Måske demo-versionen af dette program: http://www.grayess.com/software/irt-cronista/
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2010 - 19:26 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2010 - 19:28 #5
#1 er freeware
Avatar billede milter Ekspert
02. september 2010 - 00:38 #6
Har du prøvet med en forespørgsel til firmaet, som ser ud til at producere kameraer med det filformat?

http://www.grayess.com/home/
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
04. oktober 2010 - 16:11 #7
mange tak forhjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2010 - 16:21 #8
Hvilken løsning brugte du???? Så vedkommende kan sende et "Svar" til accept.....
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
10. oktober 2010 - 19:51 #9
Din for at det ikke skal være løgn... det var super..
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2010 - 08:30 #10
Velbekomme, så kommer her et svar......