Avatar billede anders77 Nybegynder
03. september 2010 - 19:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet Tethering på Windows 7

Hej,

Jeg har prøvet at lege lidt med Internet Tethering (gennem en iPhone 4) på Windows 7 - men der sker ikke noget, når jeg plotter min iPhone i computeren via USB. Internet Tethering er slået til på min iPhone.

Jeg har Telia iOn abonnement.

Er der nogen, der har nogle ideer til hvordan jeg går det til at virke?

VH

Anders
Avatar billede Killervalon Nybegynder
03. september 2010 - 22:45 #1
1. Lær at google

2. Har du sat Mobile Configs op? (Har ikke selv en iPhone, men via googling fandt jeg ud af det.. Så, prøv at google dig lidt frem, og helst på engelsk)
Avatar billede anders77 Nybegynder
04. september 2010 - 10:46 #2
Det virker fint, når jeg prøver på en anden computer, så telefonen må være sat korrekt op.

Den anden computer er også Windows 7 og her finder den automatisk den nye netværks-adapter.
Avatar billede dayzero Nybegynder
04. september 2010 - 12:35 #3
nu har jeg aldrig selv prøvet med en iphone.. og vil da ved gud heller aldrig ses med sådan et anden rangs produkt i hånden...

men i et forsøg på at være lidt hjælpsom, så har jeg selv en HTC og den virkede i første omgang heller ikke, men efter at jeg havde installeret det der program man nu engang bruger til at snakke med telefonen, altså hive kontaktlister osv. ud og ligge dem ind igen.. så virkede det upåklageligt...

så mon ikke at det er et ganske simpelt problem hvor du mangler itunes eller hvad de der apple crap / drivere det nu hedder... på den pågældende maskine.
Avatar billede anders77 Nybegynder
04. september 2010 - 14:15 #4
dayzero, det virkede efter at jeg installerede iTunes. Smider du et svar. Selvom du måske burde fratages point for dit svar :-)

Tak til jer begge!
Avatar billede dayzero Nybegynder
04. september 2010 - 15:04 #5
svar
Avatar billede dayzero Nybegynder
04. september 2010 - 15:05 #6
ups... valgt forkert mulighed før :P  ny herinde
Avatar billede anders77 Nybegynder
04. september 2010 - 15:05 #7
Et svar, ikke en kommentar please.
Avatar billede dayzero Nybegynder
04. september 2010 - 15:24 #8
jamen det jo den gamle diskussion omkring apple vs microsoft igen.. der bare har fået en ny gren.. der hedder google og android..

og jeg er da glad for at mit råd hjalp dig!!..

men alt i alt, så er apple og deres i-produktlinje vel fin nok, dog hvis man undersøger hvad apple var og hvad deres mantra var da de kom til verden, så det en mere end almindelig dobbeltmorals virksomhed, der nu er alt hvad de kæmpede imod.. og deres monopol lignende tilgang til software kontrol osv. er jo langt være end det microsoft blev dømt for!!.. for ikke at nævne den næsten religiøse tilbedelse der forekommer af steve jobs. så alt i alt så kan de kun være et spørgsmål om tid før apple får sådan en over snuden for deres måde at køre virksomhed på!!... og bliver tvunget til at åbne op!