Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 13:34 Der er 12 kommentarer

Modern Warfare 2

Hej her på eksperten...

Jeg spiller Call of Duty: Modern warfare 2 på min stationære computer..
Mit problem er at jeg ikke kan køre mit spil i højeste opløsning!

Computeren indeholder:
Bundkort : ASRoCK 4CoreDual-SATA2
Processor : Intel Pentium 5400 2.7 GHz Dual core
Strømforsyning : 400 W
Grafikkort : ATi Radeon HD 4650 (AGP x8) 1 GB
RAM : 2 GB DDR2 SDRAM, PC2-5300, 667 MHz, 1.8 V

Nogle der har nogle bud på hvorfor jeg ikke kan køre det bedst muligt???

Tak på forhånd
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 14:41 #1
Hvad fejl får du når du prøver at køre det i højere opløsning?
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 14:50 #2
Simpel lagg..
Jeg kan dårigt rykke mig i spillet.

Min skærm er bygget til 1920 x 1200, og jeg kører på 1024 x 600 tror jeg.
Avatar billede besle Nybegynder
04. september 2010 - 14:54 #3
Har du prøvet at formatere computeren for nyelig?
Har du nyeste grafikkort driver?

Desuden;
Dit system er jo af ældre dato, så det kan jo ikke trække ret meget.
Har selv et bedre system, og det har svært ved at trække spil som MW2, i en 1280x1024 opløsning.
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 15:02 #4
Hele computeren blev resettet, da der blev skiftet harddisk her for blot en måned siden...

Jeg kan bare ikke helt få det til at hænge sammen, fordi at en af mine venner spiller det også, men hans PC kører:
2.0 GHz dualcore,(det er det mindste du kan have for at trække det.)
Graffikkortet er 9800GT (1GB)
Og så har han 3 GB DDR2 Ram

Han kører det fuldt ud, og har ingen problemer overhovedet..

Kan så lidt gøre så meget forskel?
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 15:03 #5
Og ja jég har den nyeste grafikkortsdriver.
Avatar billede Selas Nybegynder
04. september 2010 - 15:31 #6
Lad mig gætte, du kører Vista.
Og din CPU og RAM er måske lige i underkanten (i hvert fald RAM prøv at opgraderer her), pentium er det nye celeron. ;)
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 15:42 #7
Nej jeg kører 7 ultimate..

RAM'en er lige blevet skiftet.. Og har sku ikke penge til at skifte processoren :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 16:03 #8
"2.0 GHz dualcore,(det er det mindste du kan have for at trække det.)"

Nej, det mindste er en 3.4 GHz Pentium 4, hvilket sidder i min søns pc og han kører det i 1440*900, så ja, du burde kunne trække det spil.
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
04. september 2010 - 16:22 #9
Sorry my bad..
Ja det burde jeg jo?! Men jeg kan ikke :(
Avatar billede lamoe Nybegynder
25. september 2010 - 11:59 #10
Du har nok sat shadows og detaljer på det højeste, hvis du nu sætter det ned, så kan jeg hjælpe, det er ikke altid opløsningen der er svaret :D
Avatar billede MkMikkel Nybegynder
25. september 2010 - 17:07 #11
lamoe, jeg har prøvet alt! også shadows og details på low, men den vil bare ikke :(
Avatar billede lamoe Nybegynder
26. september 2010 - 00:09 #12
options>advanced video>Apect ratio auto
Anti aliasing off
screen refresh rate 60hz
sync every frame no

Sæt den til det, hvis ikke det virker, så virker intet :P Det burde være fint nok