Avatar billede _zorro_ Novice
05. september 2010 - 15:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tumbnails i Windows vista

Hej.
Min kammerat har lavet rod i hans Windows vista. Når han er i en mappe med billeder, så viser den ikke miniature billeder når den er sat til store iconer, men viser istedet bare nogle store iconer der symbolisere at det er billeder. Han har også problemer med at den viser maæpperne. Der vises bare titlen på mapperne - resten er bare hvidt. Hvad kan vi gøre for at rette op på skidtet??
Avatar billede poko1 Ekspert
05. september 2010 - 17:36 #1
Hvis du går ind og højreklikker på et billede  og trykker påegenskaber kan du for oven se åbnes med  og ved åbnes med skifter til Windows fotofremviser er det måske løst?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2010 - 17:41 #2
Systemgendan til før problemet.

Du mister ikke personlige ting ved dette.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2010 - 17:45 #3
Eller måske dette:
ind i kontrolpanel og klikke på system,=> avancerede systemindstillinger => under ydeevne og vælge indstillinger => så skal du sætte flueben i "vis miniaturer i stedet for ikoner" og så anvend
Avatar billede _zorro_ Novice
27. september 2010 - 17:19 #4
Har prøvet jeres råd. Han havde ingen systemgendan der duede fordi de var for nye, så intet hjalp. Andre forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2010 - 17:53 #5
Avatar billede _zorro_ Novice
18. september 2015 - 15:00 #6
Lukker spørgsmålet.