Avatar billede pellepwnedu Nybegynder
06. september 2010 - 16:39 Der er 5 kommentarer

Bedste bærbar til 6.500 ( kvalitet )

Hej alle på Eksperten

Ville høre om i kunne hjælpe mig med at finde en rigtig god bærbar til mig for maks 6.500 kr. Det er vigtigt det er god kvalitet så der er mindst chance for problemer, og den har den bedste udyevne så muligt,

håber i kan hjælpe mig hilsen Thomas :)
Avatar billede Blueeyez Mester
06. september 2010 - 19:13 #1
Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede pellepwnedu Nybegynder
06. september 2010 - 19:34 #2
Skal bruge den til at game og skolebrug så den skal kunne lidt afhvert
Avatar billede Blueeyez Mester
06. september 2010 - 19:56 #3
så skal du nok højere op, du kan li se den her bærbar:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=ATI+Mobility+Radeon+HD+5870&sp=all&pid=4226653

Den har jeg anbefalet til andre og som du kan se så er graffikkortet ikke så dårligt:)
Avatar billede pellepwnedu Nybegynder
07. september 2010 - 02:50 #4
Jeg har bare et loft på 6.5k så kan ikke komme højere, så bedst så muligt til den pris  :) hvis det er muligt
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2010 - 15:29 #5
Okay så bliver det nok dem her 2:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4250109

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4280610

Jeg ved godt de li rundet 6,5k men dem der ellers er det nok lige problematisk hvis du vil bruge den til gaming.

Den ene pc har større skærm og vejer lidt ekstra end den anden mm.

Håber du kan bruge en af dem ;)