Avatar billede sasso Novice
06. september 2010 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg er kommet til at oprette et sp. to gange. Vil du slette det ene?

Hej CoAdmin

Jeg er ved en eller anden mystisk fejl kommet til at oprette enslydende spørgsmål. Jeg har besvaret og lukket det ene, men vil gerne have det slettet. Det er jo så dumt og i øvrigt irriterende for alle andre.

Vil du være venlig at slette det ene af de to spørgsmål for mig?

Det drejer sig om PC'en opdager ikke min printer,

som er oprettet kl. 17.24 og 17.25. Selvfølgelig vil jeg gerne bede om at få det afsluttede og besvarede spørgsmål lukket.

På forhånd tak - og undskyld - det skal ikke ske igen

Mvh
Steen
Avatar billede Selas Nybegynder
06. september 2010 - 17:39 #1
Nemmere bare at linke til det:

http://www.eksperten.dk/spm/918160
Avatar billede store-morten Ekspert
06. september 2010 - 18:36 #2
Endnu nemmere, læs FAQ
http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Jeg er kommet til at oprette et spørgsmål 2 gange - hvad gør jeg?
Du svarer selv i det ene og accepterer dit eget svar.
Avatar billede store-morten Ekspert
06. september 2010 - 18:40 #3
Sorry...
Havde ikke set du havde gjort det korrekt.
Så vidt jeg er orienteret kan det ikke slettes permanent. (Fjernes)
Avatar billede sasso Novice
06. september 2010 - 20:10 #4
@Selas: Tak. Det gør jeg også lige.
@store-morten: Cool nok. Ingen problem. Syn's bare, at det ser så dumt ud.
Avatar billede sasso Novice
21. september 2010 - 09:16 #5
Svar for at fjerne åbent spørgsmål