Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
07. september 2010 - 20:59 Der er 1 kommentar

Send IP og Tid når computeren startes op

Hej

Er der nogen der kender et program der kan sende IPen og tiden for logon til en email-adresse?

Altså blot et simpelt program eller noget, der sender en email når man starter computeren og i emailen skal der stå IP-adressen (ikke en router IP, men den rigtige). Tiden er mindre vigtigt, da emailen viser tiden for hvornår den er sendt.

Mvh. Jacob
Avatar billede Selas Nybegynder
07. september 2010 - 22:24 #1
Hvis du vil det jeg tror du vil kan du bruge no-ip, det er gratis:
http://www.no-ip.com/

Så får du en form for statisk ip af dem, og de tracker din dynamiske ip via et lille program i baggrunden, og du kan sikkert også se den dynamiske ip på dit login.
Ved godt det ikke er præcis det du spørger efter, men det kan være det løser dit problem alligevel.