Avatar billede Plusevent Nybegynder
08. september 2010 - 18:06 Der er 8 kommentarer

synology DS209 Eksternt drev

Hej,

Jeg har købt denne maskine, men nu har jeg det problem at jeg skal sætte den op.

Jeg har lidt håbet på at den kan komme til at virke som et eksternt drev, som windows selv forbinder til uanset hvor jeg er henne i Verden.

Men jeg kan ikke finde ud af at sætte den op :(

Er der nogen der kan hjælpe med dette, eller kender et firma eller en person som jeg kan betale for at sætte den op?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 18:13 #1
kan jeg hjælpe
både her og via nettet
Jeg er bosat i herning
kristian
Avatar billede Plusevent Nybegynder
08. september 2010 - 18:17 #2
Dem der kan hjælpe må gerne sende mig en mail på Henrik@plusevent.dk
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 18:19 #3
http://www.synology.com/enu/products/DS209/index.php

Det kan en masse smarte ting og der er mange udvidelses muligheder, der skulle gerne medfølge en manual og eller pdf manual.

Jeg vil anbefale support, community, og tage en ting af gangen og aktivere.
Fx.1. harddiske , 2. opdatere firmware, og  3. få nettet til at køre. 4. få win 7/winxp vista koblet på og sådan
kristian
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 18:20 #4
hjælp til at vælge harddiske eller købe og sætte til
http://www.synology.com/support/hd.php?lang=enu&product_id=29
Avatar billede Plusevent Nybegynder
08. september 2010 - 18:35 #5
Der er sat to harddiske i, men kan bare ikke finde ud af at sætte den op så jeg kan bruge den som et eksternt drev uanset hvor jeg er i verden.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 18:55 #6
Hejsa plusevent:
Husk at lukke / svare dine spørgsmål.
Du har 2 åbne plus denne nye.
Uddrag fra hjælpen på eksperten.dk

Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning.
vh kristian
Avatar billede Plusevent Nybegynder
08. september 2010 - 19:08 #7
Okay,

Men jeg går ud fra du ikke kan hjælpe?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 19:13 #8
hvordan det. jeg har skrivet forslag og skrevet på din email og sidder hjemme online.
venter bare du beder om mere hjælp

og prøver dig frem
Jeg vil anbefale support, community, og tage en ting af gangen og aktivere.
Fx.1. harddiske , 2. opdatere firmware, og  3. få nettet til at køre. 4. få win 7/winxp vista koblet på og sådan
kristian