Avatar billede mariaf Juniormester
09. september 2010 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skanne til tekstfil

Vi har behov for et program, der kan læse et skanne dokument og ud fra det, danne en tekstfil. Det må ikke være netbaseret, men skal ikke nødvendigvis være gratis. Dokumentet vil nok typisk være pdf, men er et andet format nødvendigt, så finder vi ud af det.

Der vil være op til 5 forskellige dokumenter, og det læste vil være af typen Ja/Nej i et givet felt.

Findes det og hvor/hvad skal jeg lede efter? Fakturaindskanning er for dyrt og for stort, så det skal være mere enkelt.
Avatar billede NCG Novice
09. september 2010 - 18:34 #1
Med LaserNet burde det være muligt.
Check evt. hos: www.formpipe.dk
Avatar billede mariaf Juniormester
12. december 2010 - 20:43 #2
Det lykkedes desværre ikke at finde en løsning.