Avatar billede zamiel Nybegynder
10. september 2010 - 10:01 Der er 1 løsning

wysiwyg til smartphones

Hej Eksperter

Jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med at implementere wysiwyg editorer på hjemmesider som kan bruges sammen med smartphones?

Jeg har prøvet flere wysiwyg editorer og kan ikke få nogen af dem til at virke på hverken iphone eller android.

Wysiwyg editorer bliver vist på telefonen men den reagere ikke og man får ikke sit keyboard frem.

Alt der kan lede til en løsning vil blive værdsat.
Avatar billede zamiel Nybegynder
08. januar 2011 - 10:17 #1
lukket