Avatar billede phoinx Nybegynder
10. september 2010 - 13:27 Der er 1 løsning

PHP Programmør søges - Østjylland

Jeg er en ung fyr på 18år, som til dagligt beskæftiger mig med webudvikling. Jeg har arbejdet med webdesign og programmering (mest i PHP) i et par år efterhånden.

Jeg skriver, at jeg søger en PHP programmør (kompetent, gerne med erfaring i Joomla!), men jeg er jo selv det - hvorfor det? Jo, det er først og fremmest fordi jeg står overfor et projekt, hvor det vigtigt, at have en, som kan træde til, når der bliver meget at lave, eller hvis jeg nu skulle blive syg.

Det er også vigtigt, at du er i stand til at komme til møder i Århus C.

Om du er studerende eller er færdiguddannet spiller ingen rolle.

Bemærk der er tale om LØNNET arbejde.

Hvis du føler, at denne annonce passer på dig, eller har eventuelle spørgsmål, så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på niels@nweb.dk eller telefon +45 22 18 05 58.
Avatar billede phoinx Nybegynder
13. september 2010 - 13:01 #1
Har fået en masse spændende henvendelser, og lukker derfor tråden.