Avatar billede janny Nybegynder
11. september 2010 - 20:04 Der er 2 kommentarer

Fjerne arbejdsbaggrund eller ændre farven på den?

Hej.

Jeg har lidt problemer med at min musemarkør "forsvinder" på den grå baggrund i CS3.
Kan man fjerne baggrunden, så det kun er værktøjslinjen, værktøjs-paletten og panelerne i højre side der er synlige?

Jeg har CS3 til at åbne på skærmen på den bærbare, og selve billedet åbnes så på min ekstra skærm.

Det er baggrunden i selve CS3 jeg gerne vil fjerne eller ændre farve på, så min muse-markør ikke "forsvinder" i det grå, på turen fra værktøjspaletten og over til selve billedet.

JH
Avatar billede weblance Nybegynder
11. september 2010 - 21:22 #1
Nu har jeg kun CS4, men hvis det er på samme måde, så kan du gå ind i Edit -> Preferences -> Interface. Der kan man vælge farver på baggrunden.

/Carl
Avatar billede weblance Nybegynder
13. september 2010 - 15:44 #2
Kunne svaret bruges?